Are you sure you want to perform this action?
Zwrot produktu

Kiedy mogę anulować i zwrócić moje zamówienie?
• Przed dostawą produktu
Jeśli zmienisz zdanie po zamówieniu naszego standardowego produktu, możesz rozwiązać z nami umowę i otrzymać zwrot pieniędzy w dowolnym momencie, przed dostawą.
• Po dostawie produktu
Możesz zwrócić standardowy produkt po jego dostarczeniu i otrzymać pełny zwrot kosztów w ciągu 14-dniowego okresu odstąpienia od umowy po otrzymaniu produktu.
Powody zwrotu
Zwroty i odstąpienie od umowy są możliwe w następujących przypadkach:
1. Jeżeli zamówiłeś produkt standardowy.
2. Jeżeli po złożeniu zamówienia nastąpiły znaczne zmiany w produkcie lub jego cenie.
3. Jeśli produkt jest wadliwy lub niezgodny z opisem.
4. Jeśli zmieniłeś zdanie i chcesz zwrócić produkt na podstawie prawa do odstąpienia od umowy zgodnie z przepisami o prawie konsumenckim.
Warunki, które trzeba spełnić, aby móc ubiegać się o zwrot
• Od dostawy produktu nie minęło więcej niż 14 dni.
• Produkt musi być zwrócony w dobrym stanie, bez prób montażu, w oryginalnym opakowaniu, w którym został dostarczony. Po otrzymaniu zwrotu dokładnie sprawdzimy i ocenimy stan produktu.
• Musisz zadbać o odpowiednie zapakowanie zwracanego produktu, aby uniknąć uszkodzeń lub utraty części w transporcie.
Zwroty produktów wykonanych na zamówienie
Ważne!Pamiętaj, że przypadku produktów robionych na zamówienie lub zmodyfikowanych nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14-dniowego okresu, zwrotu produktu po dostawie ani zwrotu kosztów. Zaliczka w wysokości 20% nie podlega zwrotowi, jeśli produkt został już wyprodukowany lub rozpoczęto jego produkcję.
Kiedy i jak otrzymam zwrot pieniędzy?
• Jeśli paczka zostanie zwrócona w dobrym stanie, zwrócimy Ci pełną kwotę zapłaconą za produkt, z wyłączeniem kosztów dostawy.
• Zwrot zostanie wykonany tą samą metodą płatności, której użyłeś przy zakupie, chyba że uzgodnimy inaczej.
• Zwrot zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni od dnia, w którym otrzymamy lub odbierzemy zwrócony produkt. Ewentualnie może to stać się wcześniej - 14 dni od dnia dostarczenia nam dowodu nadania produktu do nas.
Jak mogę ubiegać się o zwrot?
Aby rozpocząć proces zwrotu, skontaktuj się z nami przez e-mail lub pocztą, przesyłając kopię faktury:
• Pocztą: Verkiu 25C-1, LT-08223 Wilno, Litwa
• E-mailem: [email protected]
Jeśli chcesz zgłębić ten temat, odwiedź sekcję Zwroty w naszym Regulaminie. Jeśli masz pytania dotyczące procesu zwrotów i chciałbyś coś wyjaśnić, chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości - zadzwoń pod +48614236031 lub napisz na [email protected]