Mój koszyk
Wyślij zapytanie

Dostawa

Ikona niebieskiego telefonu
Czynne Poniedziałek 08:00 AM
Pon - Pt 08:00 - 17:00

Zespół sprzedaży

Gdzie dostarczamy?

• Dostarczamy do każdego regionu w Polsce.
• Oferujemy również możliwość dostawy międzynarodowej.

Ile kosztuje dostawa?

Polska: DARMOWA dostawa do województw lubelskiego, mazowieckiego, łódzkiego, kujawsko-pomorskiego oraz wielkopolskiego. 
• W przypadku dostaw do innych regionów Europy lub poza nią, skontaktuj się z nami, aby uzyskać indywidualną wycenę. 
• W niektórych przypadkach może zostać doliczona dodatkowa opłata za dostawę do trudno dostępnych lokalizacji (więcej informacji w sekcji „Czy moja lokalizacja jest trudno dostępna?” poniżej).

Jak długo trwa dostawa?

• Produkty dostępne w magazynie: od 2 do 3 tygodni (w zależności od lokalizacji).
• Produkty niedostępne w magazynie: od 7 do 9 tygodni.
• Projekty indywidualne: od 7 do 9 tygodni.
Ważne: czas dostawy może się różnić w zależności od sezonu. Najlepiej potwierdzić go z naszym doradcą handlowym.

Skąd będę wiedzieć, kiedy spodziewać się dostawy?

1. Po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia skontaktujemy się z Tobą i podamy przedział tygodni, w którym możesz spodziewać się dostawy.  
2. Skontaktujemy się ponownie 1-2 tygodnie przed planowaną datą dostawy, aby potwierdzić, czy proponowany dzień Ci odpowiada. W razie potrzeby termin można przełożyć. 

Czy rozładunek jest wliczony w cenę?

• Nie, nie oferujemy usługi rozładunku.

Czy moja lokalizacja jest trudno dostępna?

• Lokalizacja trudno dostępna to taka, do której nasza ciężarówka nie ma możliwości dojazdu ze względu na ograniczenia związane z drogą lub otoczeniem. W Polsce dostawa odbywa się do najbliższego możliwego miejsca przy drodze publicznej w pobliżu adresu dostawy, chyba że uzgodniono inaczej. Droga dojazdowa musi być przystosowana do pojazdu o masie 40 ton (długość: 18,50 m, szerokość: 2,70 m, wysokość: 4,00 m) i zapewniać wystarczająco dużo miejsca na rozładunek z poziomu ulicy. Ciężarówki nie są wyposażone w wózki widłowe ani inne urządzenia do rozładunku, ponieważ Pineca.pl nie świadczy tej usługi.
• Jeśli masz wątpliwości, czy Twoja lokalizacja kwalifikuje się jako trudno dostępna, skontaktuj się z nami przed złożeniem zamówienia.
• Dostawy do lokalizacji trudno dostępnych mogą wiązać się z dodatkową opłatą.  

Aby uzyskać więcej informacji na temat dostawy, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod numerem +48614236031 (pon.- pt. 8:00 - 17:00) lub napisz do nas na adres [email protected]